Betaling


Je kan veilig betalen via PayPal, Bancontact, iDeal, Klarna (beveiligde online overschrijving), Kredietkaart of via overboeking op rekening nummer: IBAN BE 21 0018 5676 4603 - BIC: GEBABEBB. van Kathleen Amant en co. Vermeld in het laatste geval uw bestelnummer. U krijgt pas een bevestigingsmail wanneer uw bestelling betaald is.




Hoe versturen wij?


Onze pakketten worden verstuurd via BPost. Kleine pakketten gaan via de gewone brievenbuspost. Bestellingen van meerdere of grotere items worden per postpakket verstuurd. Bpost of POSTNL bezorgt de bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. Bent u niet aanwezig als de bestelling wordt aangeboden, dan zal de BPost-medewerker een bericht in de bus achterlaten met daarop het adres van het postkantoor of postpunt waar de bestelling vanaf de volgende werkdag kan worden afgehaald.




Wat zijn de verzendingskosten?


De verzendkosten binnen België zijn 2 euro per pakket. Voor bestellingen boven de 39,90 euro zijn de verzendkosten gratis. Naar Nederland bedragen de verzendkosten € 8,50 per order. Vanaf 49,90 wordt gratis verzonden. Voor andere landen is dit op aanvraag.




Uw order zelf komen ophalen?


Dit kan in Impe. Afhalen kan enkel op afspraak. U kan een mail sturen om dit te regelen.




Leveringstermijn


De tijd voor levering van een pakket is afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode en onze voorraad. Indien alle goederen op voorraad zijn is, onze verwerkingstijd 1 tot 3 werkdagen. Daarbij moet u nog de tijd rekenen voor de verzending. Soms kan het gebeuren dat een product niet op voorraad is bij ons. Dan is de levertijd iets langer. Normaal gezien ontvangt u uw bestelling tussen de 2 en de 5 werkdagen. In uitzonderlijke gevallen kan de leveringstijd langer oplopen. Wanneer dit het geval is, dan proberen wij u daarvan asap te verwittigen. Indien u de goederen sneller wenst, gelieve dit zeker te melden bij opmerkingen op uw bestelformulier. Wij zien wat we kunnen doen! Voor landen buiten België zijn de levertermijnen langer.




Mijn pakket is niet toegekomen. Wat nu?


Helaas kan het gebeuren dat uw bestelling wel is verstuurd, maar niet door u werd ontvangen. Stuur ons in dat geval een mailtje en wij zoeken het uit.




Ik heb een niet compleet/foutief pakket ontvangen. Wat nu?


Controleer altijd goed of uw bestelling compleet is zodra u uw bestelling ontvangt. Indien er een probleem is, reply dan op de bevestigingsmail en geef een duidelijke beschrijving van wat er fout liep. Wij nemen na ontvangst van uw bericht asap contact met u op.




Kan ik mijn producten retourneren?


Conform art. 46 van de wet van 6 april 2010 heb je als consument het recht aan Kathleen Amant & co mee te delen dat je afziet van de aankoop van online bestelde artikelen, en dit zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed. Retourzendingen dienen te worden terugbezorgd in originele staat, op eigen risico en kosten. Kathleen Amant & co zal de bestelling terugbetalen zodra het geretourneerde artikel ontvangen werd, en op voorwaarde dat het artikel niet door de klant beschadigd werd. Om discussie terzake uit te sluiten worden alle geleverde artikelen vooraf door Kathleen Amant & co grondig nagekeken. Klanten die opteren om een artikel per (taxi)post terug te sturen, doen dit best aangetekend. Verpak, bescherm en verzegel in dat geval uw retour voldoende en hergebruik bij voorkeur de originele verpakking. De vervoerskosten van de retourverpakking moeten vooraf betaald zijn; ze zijn ten laste van de klant. Producten die werden gepersonaliseerd kunnen niet worden teruggenomen, Ook digitale downloads kunnen niet teruggenomen worden..




Ik heb nog geen link ontvangen na mijn bestelling.


Kijk eerst eens of de downloadlink niet in uw spam is terecht gekomen. Check daarna of je betaling wel is doorgegaan. Soms gebeurt het dat mensen denken dat ze betaald hebben maar het toch vergaten.. Heb je toch betaald, aarzel dan niet om een mail te sturen met vermelding van je bestelnummer en naam waarmee je de bestelling/betaling deed en de datum van betaling. Let op: een betaling kan enkele dagen duren!!




Kan een school bestellen via een bestelbon?


Dat kan, op voorwaarde dat de bestelling meer dan 25 euro bedraagt. De gegevens voor op de bestelbon zijn: VOF Kathleen Amant & co, Wijmenstraat 130, 9340 Impe BE0472.754.046. Rekeningnummer: BE21 0018 5676 4603. Nadat u de bestelbon heeft doorgestuurd wordt er een factuur opgemaakt en wordt uw bestelling verzonden.




​Kan ik een factuur krijgen?


Dat kan. Vul steeds de juiste gegevens in wanneer u uw bestelling plaatst. Die gegevens kunnen achteraf niet meer worden aangepast. Moet de factuur op naam van een school of vzw komen, vul dan ook die gegevens in en niet de naam van diegene die bestelt. Op eenvoudige vraag kan ik dan de factuur doorsturen. Voor bedragen onder de 25 euro wordt een administratieve kost aangerekend van 5 euro. Om die kost te vermijden kan u altijd uw bestellingen laten samenkomen en dan pas een factuur vragen. Let op: de factuuraanvraag moet gebeuren voor het einde van elk boekjaar, om boekhoudkundige redenen. U kan geen factuur vragen in januari voor bestellingen van het jaar ervoor!!!




Hoe kan ik meerdere prenten van het klasmanagement printen op 1 pagina?


Je kan de bestanden geschaald afdrukken, bijvoorbeeld op 80% om ze te verkleinen of 120% om ze te vergroten. Met een rekentoestel en de regel van drie kan je op die manier perfect uitrekenen op hoeveel je de prent moet schalen om ze op een bepaalde grootte af te drukken. Een andere optie is dat je meerdere pagina's op 1 blad groepeert wanneer je afdrukt. Zo kan je er bijvoorbeeld voor kiezen om 4 pagina's op 1 A4-blad te printen. Hoe je dat doet zie je in onderstaand schema.




Ik heb een ander printprobleem.


Dat is vervelend. Alle computers zijn anders en problemen met printers komen vaak voor. Daarbij kan ik jou niet helpen. Vraag iemand uit jouw omgeving die handig is met computers, schakel dr. google in om een oplossing te vinden of raadpleeg de handleiding van je toestel.




Afdrukproblemen bij digitale producten?


Bij de digitale producten in de shop vind je die visuele handleiding ook.




Ik wil de bestanden graag in een ander formaat.


Dat kan helaas niet. Alles wordt als pdf aangeleverd. Dat formaat heeft de meeste mogelijkheden voor iedereen.




Het bestand werkt niet, ik kan het niet openen.


Wellicht liep er wat mis tijdens de download of tijdens het unzippen. Probeer het nog een keer te downloaden.




Ik heb geen Paypal.


Geen probleem. Je kan ook met overschrijving betalen. Druk op de knop 'afrekenen', in plaats van op de knop 'betalen met paypal'.




De webshop doet vreemd.


Ga even uit de winkel en kom dan terug binnen. Normaliter werkt alles dan weer normaal.





Praktische vragen webshop

  • w-facebook

© 2016 Kathleen Amant - www.amant.be

Ontvang onze nieuwsbrief.

  • Facebook
  • Instagram
© 2019 VOF Kathleen Amant & Co